Επιστροφές προϊόντων

Πολιτική Επιστροφών Προϊόντων

Λάβατε το δέμα σας και το προϊόν δεν είναι αυτό που είχατε παραγγείλει;

Λάβατε το δέμα σας και διαπιστώσατε κάποιο πρόβλημα; Μήπως θέλετε να κάνετε επιστροφή;

Η ομάδα του niothokalytera.gr είναι δίπλα σας για να δούμε κάθε τυχόν θέμα που έχει προκύψει. Αν για κάποιο λόγο θέλετε να κάνετε επιστροφή του ή των προϊόντων που παραλάβατε θα πρέπει να πρώτα να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 2102205050 ή στο e-mail info@niothokalytera.gr.

Έχουμε όλη την καλή διάθεσή να σας εξυπηρετήσουμε κάνοντας επιστροφή του προϊόντος που λάβατε στην παραγγελία σας αρκεί όμως να λάβετε υπόψιν τα εξής:

  • Να μας στείλετε το/α προϊόν/ντα προς επιστροφή εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παραλάβατε. Μετά το πέρας αυτού του διαστήματος δεν γίνεται καμία επιστροφή προϊόντων
  • Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει όποια εταιρεία ταχυμεταφορών και όχι με το ταχυδρομείο.
  • Το προϊόν θα πρέπει να μπει σε ειδική συσκευασία και όχι απλό φάκελο ώστε να μην υποστεί καμία φθορά.
  • Η επιβάρυνση για την αποστολή των προϊόντων είναι πάντα του αποστολέα εκτός στην περίπτωση που στην παραγγελία σημειώθηκε κάποιο λάθος το οποίο είναι δικό μας και το αναλαμβάνουμε εμείς. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να προηγηθεί επικοινωνία με τον υπεύθυνο του niothokalytera.gr o οποίος θα σας στείλει και το αντίστοιχο e-mail αναγνώρισης του λάθους.
  • Τα έξοδα αποστολής για το προϊόν που επιστρέφεται επιβαρύνουν εσάς και διαμορφώνονται βάση της πολιτικής χρεώσεων αποστολών που μπορείτε να το δείτε εδώ. Στην περίπτωση που η επιστροφή γίνεται λόγω αναγνωρισμένου από εμάς λάθος τότε τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εμάς.

Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία της επιστροφής θα πρέπει πρώτα να παραλάβουμε το προϊόν που μας στείλατε και να ελέγξουμε το λάθος. Στην περίπτωση που το προϊόν υποστεί φθορά κατά την μεταφορά του από την διεύθυνσή σας στο φαρμακείο μας τότε η επιστροφή δεν μπορεί να γίνει δεκτή.

Περιπτώσεις που ΔΕΝ γίνεται επιστροφή ή αλλαγή προϊόντων:

  • Δεν γίνεται η επιστροφή σε προϊόντα βρεφική διατροφής όπως είναι οι βρεφικές κρέμες, έτοιμες τροφές και βρεφικά γάλατα.
  • Δεν γίνεται επιστροφή προϊόντων ψυγείου.
  • Δεν γίνεται επιστροφή σε ανοιγμένες ή αλλοιωμένες συσκευασίες. Όταν λαμβάνουμε το δέμα της επιστροφής τα προϊόντα ελέγχονται για την καταλληλόλητα τους, συνεπώς η όποια φθορά δεν δικαιολογεί την επιστροφή τους.
  • Στην περίπτωση που το προϊόν έχει κυκλοφορήσει σε νέα συσκευασία, αλλά υπάρχει η επίσημη διαβεβαίωση της εταιρίας που είναι υπεύθυνη για την κυκλοφορία του ότι πρόκειται για 100% το ίδιο προϊόν, τότε ενδέχεται να παραλάβετε το προϊόν στην νέα ή στην προηγούμενη συσκευασία του. Στην περίπτωση αυτή δεν πρόκειται για κάποιο λάθος μας ή δικό σας, οπότε δεν μπορούμε να προχωρήσουμε στην επιστροφή του προϊόντος.
  • Στην περίπτωση που στείλετε το προϊόν και κατά την μεταφορά του υποστεί φθορά δεν μπορούμε να το παραλάβουμε για επιστροφή.
  • Δεν γίνονται δεκτά δέματα επιστροφών που έχουν σταλεί μέσω του Ελληνικού Ταχυδρομείου.

Η διεύθυνση στην οποία θα επιστραφούν τα προϊόντα είναι:

Ελευθερίου Βενιζέλου 105 – Καλλιθέα Αττικής T.K. 17672, Φαρμακείο Μπάρτζη

Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων

Στην περίπτωση που θα πρέπει να σας γίνει η επιστροφή των χρημάτων σας, θα πρέπει πρώτα να έχουμε παραλάβει τα προϊόντα που μας επιστρέψατε και αφού είναι κατάλληλα προς επιστροφή τότε θα προχωρήσουμε στην επιστροφή των χρημάτων σας με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας δώσετε. Τα χρήματά σας θα επιστραφούν το αργότερο εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που παραλάβαμε το δέμα της επιστροφής.

Σημειώνουμε ότι σε κάθε περίπτωση γίνεται η επιστροφή των χρημάτων που αντιστοιχούν στην αξία των προϊόντων που επεστράφησαν και πάντα στην τιμή την οποία πληρώσατε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που η τελική τιμή ενός προϊόντος αλλάξει για ένα χρονικό διάστημα το ποσό που θα σας επιστραφεί δεν αλλάζει και είναι το ποσό που αντιστοιχεί στην αξία που είχε το είδος όταν κάνατε την πληρωμή.

Ακυρώσεις παραγγελιών

Αν δεν έχετε κάνει την πληρωμή 3 εργάσιμες ημέρες μετά την ημέρα της παραγγελίας σας θα γίνει αυτόματη ακύρωση της παραγγελίας σας. Αυτό σημαίνει πως το απόθεμα των προϊόντων αποδεσμεύεται. Στη περίπτωση που κάνετε την αρχική παραγγελίας σας με σε περίοδο κάποιας προσφοράς αλλά η παραγγελία σας ακυρωθεί, τότε τα προϊόντα αποδεσμεύονται και αν καταχωρήσετε νέα παραγγελία τότε θα ισχύουν οι τιμές της ημέρας που κάνατε τη νέα παραγγελία σας.

Έχοντας ολοκληρώσει την πληρωμή της παραγγελίας σας, ανεξάρτητα από τον τρόπο με τον οποίο την πραγματοποιήσατε (δείτε εδώ τους τρόπους παραγγελίας), μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία είτε τηλεφωνικά σε ώρες ωραρίου το οποίο ορίζεται μεταξύ 09:00 και 17:00 είτε στέλνοντας e-mail στο info@niothokalytera.gr με το σχετικό αίτημα και αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας σας. Στην περίπτωση που έχετε κάνει την πληρωμή και εμείς δεν έχουμε προχωρήσει στην αποστολή της, μετά την ακύρωση θα λάβετε την επιστροφή των χρημάτων σας εντός το πολύ 5 εργάσιμων ημερών.

Σημειώνουμε ότι αν η παραγγελία σας παραδοθεί προς αποστολή στην συνεργαζόμενη εταιρία διανομής δεν μπορεί να γίνει ακύρωσή της.

Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει παραλαβή από φαρμακείο μας και έχετε κάνει την πληρωμή των προϊόντων τα προϊόντα παραμένουν δεσμευμένα για εσάς και δεν έχετε κάποιο χρονικό περιορισμό για να έρθετε και να τα παραλάβετε.

Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει παραλαβή από το φαρμακείο μας και δεν κάνατε την πληρωμή σας ηλεκτρονικά, τότε τα προϊόντα παραμένουν δεσμευμένα για 3 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα που ειδοποιηθήκατε πως είναι έτοιμα για παραλαβή. Αν στο χρονικό διάστημα αυτό, δεν καταφέρετε να έρθετε, τότε γίνεται αυτόματη ακύρωση της παραγγελίας και αποδέσμευσης των προϊόντων.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:

· Σε κάθε περίπτωση πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης του niothokalytera.gr στο τηλέφωνο 2102205050 ή στο mail info@niothokalytera.gr

· Τα προϊόντα βρεφικού γάλακτος, οι βρεφικές κρέμες, snack, τα έτοιμα βρεφικά γεύματα καθώς και τα προϊόντα ψυγείου δεν επιστρέφονται. 

· Αλλαγές προϊόντων τα οποία είναι περιεχόμενο πακέτου προσφοράς δεν γίνονται δεκτές. Θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση ολόκληρου του πακέτου

Το niothokalytera.gr διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει νομίμως την πολιτική επιστροφών του, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στον ιστοχώρο του.

 

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον καταναλωτή, το niothokalytera.gr, διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων μας, ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις (αρθρ. 281 ΑΚ). Εφόσον δεν τηρηθεί η νόμιμη ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.

Πολιτική αντιμετώπισης παραπόνων

Το εξειδικευμένο προσωπικό της Εταιρείας μας, βρίσκεται δίπλα σας, ανά πάσα στιγμή, πριν αλλά και μετά την παράδοση των προϊόντων μας, έτοιμο να σας λύσει οποιοδήποτε πρόβλημα και απορία. Στο τηλ. 2102205050, με e-mail στο sales@niothokalytera.gr.